Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu

Posted by on Kwi 1, 2021 in Kulinaria |

Smacznie i zdrowo czy może jednak chwila pokusy?

Smacznie i zdrowo czy może jednak chwila pokusy?

Smacznie i zdrowo czy może jednak chwila pokusy?

Jesteście głodni? Macie ochotę na porządny obiad czy raczej chodzą wam po głowie smaczne, małe przekąski? A może zdrowie nie jest już takie samo jak kiedyś, ale marzy się wam dobry, słodki deser po długim dniu pracy? Czy zastanawialiście się nad jakąś specjalistyczną dietą, która podniosłaby wasz poziom energii? Bomba witaminowa ze wszystkich owoców, warzyw, tłuszczów nienasyconych i nasion to prawdziwe źródło mocy. Podobnie jak nasz przepis na naleśniki deserowe w wersji fit. Macie ochotę na chwilę pokusy i zapomnienia, ale z zachowaniem wszelkich norm diety? Myśleliście, że to niemożliwe? A jednak! Zatem na co czekamy? Do dzieła!

Cukier bez cukru — da się bez problemu

Ważne jest, aby żyć aktywnie. Uprawiaj sport i tak jak wspomnieliśmy powyżej — starannie oraz uważnie dobieraj to, co ma wylądować na twoim talerzu. Jak sprawić, aby dieta nie była dla nas katorgą, a godnym pozazdroszczenia, pełnym radości i energii stylem życia? Właśnie tutaj zaradzimy na to w trybie natychmiastowym.

Trudne początki ku dobrym efektom

Do przygotowania naszych naleśników potrzebować będziemy pół szklanki mąki kukurydzianej i ćwierć szklanki mąki jaglanej oraz 50 gramów mąki ziemniaczanej. Przyda się również łyżka oleju rzepakowego i dwie szklanki mleka roślinnego. Do całości dodajemy jeszcze łyżkę syropu klonowego i szczyptę soli. Wszystko razem mieszamy. Gdy masa przybierze postać odpowiedniej konsystencji, wtedy możemy zacząć smażyć nasze naleśniki. Jednak jeśli jest za gęsta, należy dodać jeszcze odrobinkę mleka lub wody. Natomiast, jeżeli jest za rzadka, dosypmy trochę mąki. Proste, prawda? Nasze wegańskie, bezglutenowe i smażone bez tłuszczu naleśniki są gotowe! Można? Można! Teraz pozostaje nam wypełnić je dżemem bezcukrowym lub owocami sezonowymi. Wierzch można ładnie ozdobić wedle uznania, polewając syropem klonowym lub pastą sezamową tahini. Życzymy smacznego i wytrwałości w dbaniu o swoje nowe, zdrowe nawyki żywieniowe! Oby tak dalej!